HTML

tomiinsingapore

Élménybeszámoló mindazoknak, akik kíváncsiak rá mi történik velem a következő hónapokban

Friss topikok

  • N.Tomee: Végre egy új bejegyzés! És végre megnyugodhatok, hogy ott is látni néha az eget, ezidáig csak szür... (2011.07.22. 19:39) 9. Back again
  • tottee: Szerintem hagyd ott ajándékba a következő lakónak! :) Hadd örüljön ő is! :) (2011.07.04. 09:15) 8. Durian
  • randttoys: Úgy gondoltam itt az ideje a kommentelésnek! (Megjegyezném mostanság annyit hallok Rólad, mint kor... (2011.06.30. 08:30) 7. Irány Dél-Korea
  • tundchen: Na hallo, tessék szépen felmenni arra a hajóra, és már nagyon várom a piaci étkezésről szóló beszá... (2011.06.28. 18:40) 6. Marina Bay
  • ina.gy: még mindig éjjel tízig melózol? valamikor kellene már írni valami újat, meg fotókat postolni, meg ... (2011.06.25. 22:11) 5. Mindenki másként csinálja

Linkblog

8. Durian

2011.06.29. 18:14 tomiinsingapore

Ha már étkezésről volt szó legutóbb, akkor kicsit még elidőznék ennél a témánál. Tényleg nagyon jókat ettem eddig, még semmit nem kellett megbánnom. Bár lehet ha tudnám miből készült némelyik, akkor más lenne a helyzet. Kár, hogy az itteni gyümölcsökkel eddig nem volt nagy szerencsém. Hiába van egész évben nyár, a gyümölcsöknek semmi íze nincs. Legalábbis az almának, körtének és sárgadinnyének semmi, a szőlő egy fokkal jobb volt. Tudjátok mennyit szoktam gondolni az otthoni cseresznyére, almára, dinnyére? Mire hazamegyek semmi nem lesz már ezekből. :(

Kiutazás előtt sokat olvasgattam Szingapúrról, és természetesen mindenki elmondta a véleményét a durian-nak nevezett nemzeti gyümölcsről. Az első hetekben csak sejtettem, hogy a levegőben időnként terjedő szaghoz köze lehet a durian-nak. Igen, a durian-nak szaga van, mégpedig egyesek szerint olyan, mint a rohadt sajtnak. Annyira durva a cucc, hogy ha durian van nálad, akkor nem mehetsz be vele nyílvános helyekre, nem szállhatsz fel tömegközlekedésre és a taxis is el fog küldeni a p…..a, mert ha megengedné, hogy beülj a kocsijába, akkor a következő három napban tuti nem lenne utasa.

Ilyen tiltó táblákkal jelzik, hogy nem kívánatos a nemzeti gyümölcs:

E rövid bevezető után remélem mindenki érzi a durian szagát.

Én is csak a lakáshoz közeli árustól mertem venni, azt remélve, hogy az utcán sétáló emberek csak nem lincselnek meg hazáig. Gondolom a testi épségemet akarta védeni az árus is, amikor a durian ehető részét dobozba pakolta, majd mielőtt szatyorba tette még körbe is fóliázta a dobozt.

A lakásba érve gyorsan kibontottam a csomagot, hogy megkóstoljam a legendás gyümölcsöt, aztán mentve, ami menthető, még gyorsabban vissza is csomagoltam, befóliáztam és a biztonság kedvéért három szatyorba tettem bele, mielőtt a hűtőbe került. Ez azonban nem bizonyult elégnek, mert a hűtőből is dőlt a szaga, úgyhogy átpakoltam a fagyasztóba, azóta ott lapul.

Nem merem kidobni a kukámba, mert mire kiürítik, addigra az egész ház utálni fog. Szeptemberig jó helyen van.

U.i. azért megkóstoltam. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Az elején nagyon durva, de az utóíze nagyon édes. Állagát tekintve olyan, mintha valami parfé lenne.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiinsingapore.blog.hu/api/trackback/id/tr883025195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ina.gy 2011.07.01. 23:28:01

ez a nem semmi, és ha ennyi kellemetlenség van vele, minek eszik? :D
bár akkor olyan ez mint a pálpusztai, nagyon finom, de rohadt büdös :D

N.Tomee 2011.07.02. 12:14:05

ha édes akkor nekem biztosan ízlene. :-)

kidobásra tipp: felolvaszt, feldarabol, mellékhelyiségben az örvénybe dobni :-)

Vamigos 2011.07.02. 22:53:25

Ezek szerint nem akarsz hozni nekünk!

tottee 2011.07.04. 09:15:34

Szerintem hagyd ott ajándékba a következő lakónak! :)
Hadd örüljön ő is! :)
süti beállítások módosítása