HTML

tomiinsingapore

Élménybeszámoló mindazoknak, akik kíváncsiak rá mi történik velem a következő hónapokban

Friss topikok

  • N.Tomee: Végre egy új bejegyzés! És végre megnyugodhatok, hogy ott is látni néha az eget, ezidáig csak szür... (2011.07.22. 19:39) 9. Back again
  • tottee: Szerintem hagyd ott ajándékba a következő lakónak! :) Hadd örüljön ő is! :) (2011.07.04. 09:15) 8. Durian
  • randttoys: Úgy gondoltam itt az ideje a kommentelésnek! (Megjegyezném mostanság annyit hallok Rólad, mint kor... (2011.06.30. 08:30) 7. Irány Dél-Korea
  • tundchen: Na hallo, tessék szépen felmenni arra a hajóra, és már nagyon várom a piaci étkezésről szóló beszá... (2011.06.28. 18:40) 6. Marina Bay
  • ina.gy: még mindig éjjel tízig melózol? valamikor kellene már írni valami újat, meg fotókat postolni, meg ... (2011.06.25. 22:11) 5. Mindenki másként csinálja

Linkblog

9. Back again

2011.07.21. 17:21 tomiinsingapore

Hosszú szünet után újra billentyűzetet ragadtam, hogy sztorizgassak nektek. A némasággal töltött hetekben keményen dolgoztam, hogy meg tudjak felelni az elvárásoknak. Rengeteget tanulok, de meg is fizetem az árát. A legtöbb dolog teljesen új nekem, sokszor van, hogy egyszerre tanulom és csinálom a munkát. Nem írom, de szerintem 70-80 túlóránál tarthatok (kb 5 hét termése). De nem panaszkodom, erre készültem, az lenne a furcsa, ha 6-kor felállhatnék az asztaltól. Persze az idő múlásával, amikor kialakul a rutin, ezekre az extra órákra nem lesz már szükség. Gyakorolni úgy tűnik lesz időm, mert a secondment-et meghosszabították január végéig.

Ígérem legközelebb terjedelmesebben írok, terveim szerint még a héten. Addig kedvcsinálónak egy kis videó a hétvégi egyik programból. Nagy Pisti itt volt hétvégén és egész nap jártuk a várost. Vasárnap elmentünk Sentosa szigetére, ami gyakorlatilag egy hatalmas szórakoztató park, de lehet strandolni is. A szigetre jutás legizgalmasabb módja, ha Cable Car-ral mész át. 60 méter magasról nézhetsz körbe. Szerencsére nem tart nagyon sokáig. :)

https://www.youtube.com/watch?v=LsGCbaFjxkA

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiinsingapore.blog.hu/api/trackback/id/tr193086860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ina.gy 2011.07.21. 19:44:37

mind a három nap jártam/jártuk a várost, és ahogy utána néztem még nem is láttunk mindent... vissza kell menni :))

köszönöm a lehetőséget és óriási GRATULA!!!!! :))

N.Tomee 2011.07.22. 19:39:18

Végre egy új bejegyzés!
És végre megnyugodhatok, hogy ott is látni néha az eget, ezidáig csak szürke képeket láttam - kezdtem megijedni :-)
süti beállítások módosítása