HTML

tomiinsingapore

Élménybeszámoló mindazoknak, akik kíváncsiak rá mi történik velem a következő hónapokban

Friss topikok

  • N.Tomee: Végre egy új bejegyzés! És végre megnyugodhatok, hogy ott is látni néha az eget, ezidáig csak szür... (2011.07.22. 19:39) 9. Back again
  • tottee: Szerintem hagyd ott ajándékba a következő lakónak! :) Hadd örüljön ő is! :) (2011.07.04. 09:15) 8. Durian
  • randttoys: Úgy gondoltam itt az ideje a kommentelésnek! (Megjegyezném mostanság annyit hallok Rólad, mint kor... (2011.06.30. 08:30) 7. Irány Dél-Korea
  • tundchen: Na hallo, tessék szépen felmenni arra a hajóra, és már nagyon várom a piaci étkezésről szóló beszá... (2011.06.28. 18:40) 6. Marina Bay
  • ina.gy: még mindig éjjel tízig melózol? valamikor kellene már írni valami újat, meg fotókat postolni, meg ... (2011.06.25. 22:11) 5. Mindenki másként csinálja

Linkblog

1. Megérkezés

2011.06.12. 17:19 tomiinsingapore

13 és fél órás repülőút után megérkeztem Szingapúrba. Őszintén szólva azt reméltem, hogy business class-on utazni pihentetőbb élményt jelent majd. Csak 2-3 órát tudtam aludni, a többi időt pedig azzal töltöttem, hogy néztem a székem előtti monitoron a repülési térképet, hogy lássam mennyi van még hátra az útból. A repülőn a kiszolgálás és az étel nagyon jó volt, és a repülést is elég jól viseltem. Persze azért az utolsó 2-3 órában volt néhány turbulencia, ami megmozgatta a gépet. Minden simán ment, csak elég lassan kaptam taxit, amiben kártyával is lehet fizetni. Itt nem szokás borravalót adni, gondolom ez is közrejátszott abban, hogy a sofőr nem erőltette meg magát a csomagok csomagtérbe történő behelyezése során. Természetesen túl szép lett volna, ha minden továbbra is ilyen simán megy. Kiderült ugyanis, hogy a lakást csak hétfőtől foglalták le nekem. Pár telefon után ezt tisztázták és megkaptam a kulcsokat (pontosabban a mágneskártyákat) a lakáshoz. A lakás sokkal nagyobb, mint vártam. A lakás a hatodik szinten van, kb 80-90 nm lehet, két hálószobával, mindegyikhez külön fürdőszobával és egy nappali-konyha-étkező-vel. Minden helyiségben külön állítható légkondi van, ami az itteni időjárásban áldás. Rendesen be van rendezve a lakás (nincs túlbútorozva, csak olyan minimál), de azért egy-két csalódást keltő részletet rögtön kiszúrtam: pl az ablakok elég mocskosak és van egy beázás is az egyik ablak alatt. Nincs tűzhely a konyhában, csak egy elektromos valami az egyik fiókban, ha mégis akarnék főzni. Már most tudom, hogy nem fogok, mert az evőeszközök állapota nem üti meg azt a szintet, amivel én enni bírnék. :) Csatoltam egy fotót a nappali alatti medencéről, egyet a konyháról és egyet a szobámról (már ami látszik belőle):

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

Címkék: blog szingapúr singapore

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiinsingapore.blog.hu/api/trackback/id/tr872978065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vamigos 2011.06.13. 22:35:04

:) Ez jó ötlet volt!

N.Tomee 2011.06.13. 23:16:05

Hello Tamás,
Örülök hogy szerencsésen megérkeztél, sajnálom a bonyodalmakat. Remélem azóta valamelyest sikerült kialudnod magad.
elég jó a szállásod. és júúúúj azok a kis tárgyak ott mi félék a medence mellett, valami bonsai szerű kellékek? (itt most hétfő 23:15 van :-))

ina.gy 2011.06.14. 00:11:55

végre Neked is akadnak normális és hasznos ötleteid, de aztán ne tessék halni hagyni ezt a blogot... :)) és képeket, sokat, rengeteget... :)) MINDENRŐL!!!!

Amúgy meg örülünk, hogy éppségben megérkeztél!!!!

jó a kecó, örülj, hogy nem kell megosztanod valami helyi ázsiaival :)

tomiinsingapore 2011.06.16. 15:32:47

@N.Tomee: Hello Tomi! Képzeld, az udvar tele van kisebb-nagyobb budhákkal. De legalább 150 van. Majd csinálok képeket róluk.

tomiinsingapore 2011.06.16. 15:36:11

@ina.gy: ma lenyúlt az egyik helyi. idős férfi imára kulcsolta a kezét, térdre is borult az úton(!), hogy adjak neki pénzt gyógyszerre. Odadtam az összes aprómat, és mondta, hogy még adjak :)

ina.gy 2011.06.16. 17:20:03

@tomiinsingapore: hát igen, ezzel engem is meg lehet venni... pár percig jól érzed magad... de nincs az a pénz, amit ne lehetne szétosztani :(((

de ez jó... "még adjál" :))
süti beállítások módosítása